Мовлення дитини
12 лютого 2019 року в Городківському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №4 с.Городківка відбулось методичне об’єднання вихователів ясельно-молодших груп на тему «Мовлення дитини». Адже запорукою якісної освіти є мовленнєвий розвиток дошкільника.
Керівник методичного об’єднання Кабак Л.А., вихователь Крижопільського ДНЗ (ясла-садок) №5 смт Крижопіль, пригадала нормативну базу з даного питання, значення сенсорного виховання у ранньому дошкільному віці, використання нетрадиційних засобів діяльності для розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку, про виявлення й вчасне надання допомоги дітям з порушеннями мовлення.
Вихователь Крижопільського ДНЗ (ясла-садок) №1 смт Крижопіль Лужанська Ю.П. у своєму виступі розкрила значення художнього слова для розширення кола дитячих уявлень про природу і довкілля, збагачення запасу різногалузевих знань, а також морального та емоційно-ціннісного розвитку; що треба робити для того, щоб спілкування з дитячою книгою приносило радість і насолоду дітям, як обрати книжку для дитини.
Керівник методичного об’єднання Кабак Л.А. на допомогу вихователям роздала «Вимоги до оформлення куточка дитячої книжки».
Вихованці Городківського ДНЗ (ясла-садок) №4 під керівництвом вихователя Кочмарук Л.В. запросили присутніх на заняття з мовленнєвого розвитку «Мандрівка до зимового лісу». Дошкільнята впізнавали і наслідували звуки довкілля, аналізували героїв казки «Рукавичка», виготовляли подарунки звірятам (використовуючи елементи методики М.Монтессорі).
Оволодіння мовою як засобом пізнання і способом специфічно людського спілкування є найвагомішим досягненням дошкільного дитинства.