Відділ освіти Крижопільської Районної Державної Адміністрації

Про готовність дитини до школи

23 квітня 2019 року  в Крижопільському  дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №1 смт Крижопіль відбулося  методичне  об’єднання вихователів старших груп ДНЗ та вчителів початкових  класів «Педагогічна лабораторія», яке було  присвячене  готовності дітей  дошкільного віку до шкільного життя. Чим краще дитина  буде  підготовлена  до школи психологічно, емоційно та інтелектуально, тим  упевненіше вона  почуватиметься, тим легше у неї  мине адаптаційний період у початковій школі.

Готовність дитини  до школи – це необхідний  і достатній рівень психологічного розвитку дитини, що  у свою чергу включає інтелектуальну готовність через розвиток  діалогічного та монологічного мовлення.

Вихователь Городківського ДН (ясла-садок) №4 с.Городківка Кочмарук Л.В. провела  інтерактивне заняття «З пальчиками граємо – мовлення розвиваємо».

Виявляється, що рухи пальців рук позитивно впливають на розвиток дитячої  звуковимови  та загальних інтелектуальних  здібностей. «Рука – це мозок, що вийшов назовні», - писав Е.Кант. Саме від розвитку дрібних м’язів руки залежить  аналітичне  сприймання мовлення. Дрібна моторика – це початок усього. На допомогу  вихователям Леся Вікторівна роздала «Рекомендації  щодо проведення пальчикових  ігор  з дітьми», «Види ігор для розвитку руки та пальчиків».

Щоб знайти відповіді на деякі питання, підвищити батьківську компетентність  щодо готовності дитини до шкільного життя методист Крижопільського РМЦ ЗО Максимчак З.М. провела майстер-клас «Готовність дитини до школи», який вихователі зможуть  використати у своїй роботі. У процесі роботи виробили свої  правила, виконували вправи «Школа – це…», «Мозковий штурм», «Колесо готовності», «Річка та береги», визначили основні  критерії готовності дитини до школи.

Вихованці Крижопільського ДНЗ (ясла-садок) №1 смт Крижопіль під керівництвом Сідорової Л.М. провели інтегроване  заняття з розвитку мовлення «Подорож в країну знань».

Під час заняття діти продемонстрували свої знання і вміння з розвитку мовлення: грали в мовні  ігри «Правда чи ні», «Підкажи останній звук»,  «Назви слово на заданий звук», «Склади речення», «Виклади літеру з пазлів», «Потяг», «Прочитай склади», ділили слова на склади, складали розповіді за картиною. Дошкільнята підтвердили свою готовність  до навчання у школі.



« повернутися до списку новин