Відділ освіти Крижопільської Районної Державної Адміністрації

Математика розум упорядковує

04 грудня  2018 року в Крижопільському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №5 смт Крижопіль відбулось заняття Школи майстерності педагога «Математична скарбничка».

Відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, за освітньою лінією «Дитина  в сенсорно-пізнавальному просторі» передбачено  формування в дітей математичних знань та вмінь: ознайомлення із  сенсорними  еталонами; формування вмінь  порівнювати  предмети за кольорами, формою,  величною; виділяти схожі та відмінні ознаки, класифікувати, упорядковувати об’єкти, орієнтуватися у просторі; встановлювати часову послідовність подій; проявляти пізнавальну актуальність, усвідомлювати зміст математичних понять. Керівник Школи Бондар Т.М. зупинилась на  логіко-математичному  розвитку дітей дошкільного віку, розвивальному призначенні математики, як правильно  організовувати навчання, професійність готовності педагога.

Вихователь Крижопільського ДНЗ (ясла-садок) №5 смт Крижопіль Шологон О.І. розповіла про інновації  у формуванні логіко-математичної   компетентності дітей; познайомила з методикою Золтана Дьенеша, практично продемонструвала  як використовувати  логічні  блоки, щоб діти вчилися міркувати логічно, розвивали  різні  здібності, дізнавалися про предмети, визначал колір і форму  предметів, запам’ятовували всі потрібні  предмети, складали  однакові предмети разом  і багато чому іншому.

Вихованці Крижопільського ДНЗ (ясла-садок) №5 смт Крижопіль  з вихователем  Грицюк С.Г. показали «Чарівні перетворення геометричних фігур»: продемонстрували  свої знання з математики, розвитку мови, вміння працювати з комп’ютером , паличками Кюїзенера, відгадували  геометричні фігури, зображали їх на піску.

Підсумком заняття  стала ділова гра для вихователів « Подорож в Країну математики – логічними іграми », яку організувала Бондар Т.М.. Мета гри – підвищення педагогічної  інтелектуальності педагогів, що дозволяє їм здійснювати  розумовий розвиток дітей, використовуючи ігрові завдання.

У ході  гри вихователі  вправлялись  у завершенні «Логічних кінцівок», розв’язували задачі з  логічним навантаженням, грали в ігри «Числа-бешкетники», «Математика в ігровій  коробці».

Адже, професійні знання вихователя  про конкретні  логіко-математичні операції  та   механізми діяльності, осмислення її структури, правил  виконання, вміння адекватно добирати засоби навчання сприятимуть  формуванню в дітей умінь моделювати власні розумові дії.



« повернутися до списку новин