Відділ освіти Крижопільської Районної Державної Адміністрації

Математика навколо нас

      29 жовтня  2019 року  в Соколівському  дошкільному навчальному закладі (ясла-садок)  с.Соколівка відбулось методичне  об‘єднання вихователів середньо-старших груп «Математика навколо нас». Математика, природа, мова пронизують усю діяльність людини, математичні поняття використовуються на  кожному  кроці. Без них неможливий  дивовижний технологічний процес, економічне  процвітання. Тому виникає необхідність здійснювати  логіко-математичний  розвиток дітей дошкільного віку.

         Вихователь Городківського ДНЗ (ясла-садок) №2 Чернишова В.В. розповіла про  формування логіко-математичної компетентності дошкільників, як в  аналізі коментаря  Базового  компонента простежується  у змісті  дошкільної освіти як математичний, так  і логічний аспекти, з досвіду роботи поділилась   який демонстраційний  і роздатковий матеріал  використовує, якою літературою користується  при підготовці до занять, познайомила з використанням паличок  Дж.Кюізенера, продемонструвала підбіркумульфільмів  про числа  та  геометричні фігури.

         Машталір Л.М., вихователь  Жабокрицького  ДНЗ (ясла-садок) с.Жабокрич, розповіла присутнім як розвивати  математичні здібності засобами  LEGO-конструювання,якізавдання  виконувати за столом, а що можна робити  навіть у фізкультурній залі  чи на  майданчику, граючи у веселі рухливі ігри, наочно  продемонструвала  як  використовувати кубики  конструктора як рахункові  палички, як можна  навчитися  вирішувати  приклади, вимірювати предмети  та порівнювати їх, зібрати модель по пам‘яті  тощо.

         Вихователі  відвідали  заняття-розвагу  в середньо-старшій  групі з елементами  логіко-математичного розвитку «Навчатися  весело в лісовій  математичній школі тітоньки Сови», яке  провели вихователі Соколівського  ДНЗ (ясла-садок) Калашник О.А., Мунтян Л.В. На занятті  дошкільнята  продемонстрували своє  вміння  рахувати в межах 6, вправлялися  у порівнянні  двох груп предметів, у встановленні  рівності між ними , у  кількісній і    порядковій лічбі в межах  6, закріпили вміння  називати і розрізняти кольори, геометричні фігури, вміння розв‘язувати  прості задачі  та приклади на додавання  і віднімання в  межах 6,  порівнювати суміжні  числа.

         З погляду сучасної  дошкільної освіти, дітей  слід  навчати не тільки  обчислювати, вимірювати, розрізняти геометричні фігури, орієнтуватися в часі і просторі, а й учити логічно  мислити, розвивати тверді здібності, пізнавальні інтереси.



« повернутися до списку новин