Відділ освіти Крижопільської Районної Державної Адміністрації

Один день із досвіду організації освітнього процесу в СЗШ І-ІІІ ст. №2 смт Крижопіль із використанням дистанційних технологій

      У зв’язку з введенням в країні карантину всі заклади освіти району перешли на організацію освітнього процесу з використанням дистанційних технологій. Так, у кожному освітньому закладі були підготовлені та видані накази про організацію дистанційної (віддаленої) роботи педпрацівників та організацію освітньої діяльності з допомогою дистанційних технологій навчання на період карантину.

      Враховуючи  значні позитивні відгуки батьків, заслуговує на вивчення та  впровадження в інших закладах загальної середньої освіти досвід роботи  адміністрації та педагогічного колективу СЗШ І-ІІІ ступенів №2 смт Крижопіль, які спрямували свою освітню діяльність на реалізацію навчальних програм засобами дистанційного навчання.

       Після першого тижня роботи в умовах карантинних обмежень директор школи Валентина Чабанюк спільно зі своїми заступниками, проаналізувавши реальний стан справ із організації навчання під час карантину, досвід провідних закладів області, м.Київ та України із організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій, наявні технічні можливості учнів і учителів, власні напрацювання колективу закладу в даному напрямку, пропозиції колег, батьків і частини учнів, визначили завдання для кожного члена педагогічного колективу під час першої онлайн-наради при директорові.

       Основною метою організації навчання з допомогою дистанційних технологій було визначено встановлення зворотного зв'язку із кожним учнем класу, школи, максимально використовуючи будь-які Інтернет-ресурси, телефонний зв'язок, соціальні мережі, телебачення тощо.

    Спільно з учнями та батьками було визначено найдоступніші платформи для успішної організації освітнього процесу в умовах карантину. Такими платформами стали: «Zoom», «Classroom» «На урок», «Всеосвіта», «Мій клас» тощо, а також «Skype», «Вайбер», «Фейсбук» та ін.

    Завдячуючи вчителю інформатики Тетяні Пацай для кожного класного колективу була створена своя спільнота та обрана навчальна Інтернет платформа.

       Класні керівники зуміли організувати учнів за  сприяння батьків для онлайн-навчання.

    Окремі учні, у яких відсутнє підключення до мережі Інтернет, працюють у телефонному режимі з вчителями.

   Таким чином, жодна дитина не залишається поза увагою вчителів. Кожен учасник освітнього процесу отримав можливість  доступу до освітніх послуг.

  Учителі-предметники згідно розкладу проводять онлайн-уроки, підтвердженням є представлений фото-, відеозвіт за день навчання під час карантину. Слід відзначити флеш-моб, організований учителем 1-Б класу Світланою Білак «Дякую лікарю» (відеоролик-презентація додається), частинки звичайних уроків із використанням дистанційних технологій:

  • української мови у 8-А класі на тему «Відокремлені прикладки» (учитель – Стасюк О.В.) на платформі ZOOM  з використанням демонстраційного екрану;
  • української мови у 5 класі на тему «Пряма мова. Діалог. Тренувальні вправи» (учитель – Тимчик Н.М.);
  • математики у 6-А класі на тему «Подібні доданки. Спрощення виразів» (учитель – Настасяк О.В.);
  • англійської мови у 9-Б класі на тему «Shoppings» (учитель – Івасіва Л.В.);
  • фізики у 9 класі на тему «Рух тіла під дією кількох сил» (учитель – ЧузоваО.В.);
  • фізики у 7-А класі на тему «Момент сили. Умови рівноваги важеля»Учитель – Пацай Т.І.;
  • біології у 10-А класі на тему «Репродуктивні функції. Репродуктивне здоров’я» (учитель – Забуранна Л.Г.);
  • інформатики у 9-Б  класі на тему «Компетентнісна задача. Розвиток Інтернету» (учитель – Григор В.В.);
  • англійської мови у 2 класі на тему «Одяг» (учитель – АбрамоваР.С.);
  • англійської мови у 2-В класі на тему «Їжа» (учитель – КравецьМ.А.);
  • математики у 2-Б класі на тему «Числові рівності і нерівності, обчислення їх значень. Творча робота над задачею» (учитель – Рачинська Л.Є.);
  • математики у 4-Б класі на тему «Ділення трицифрових чисел» (учитель – Андріїшена Л.О., вихователь – Сорокопуд О.В.);
  • виховної години у 4-Б класі на тему «Великдень у різних країнах світу» (вихователь – Сорокопуд О.В.);
  • математики у 4-А класі на тему «Ділення трицифрових чисел на двоцифрові» (учитель – Сатановська Л.В., вихователь – Величко О.Г.);
  • виховної години у 4-А класі на тему «Традиції Великодня» (вихователь – Величко О.Г.);
  • математики у 4-А класі на тему «Використання математичних знань та способів дій для розв’язання навчальних і практичних завдань», інтегрований урок (учитель – Муляр С.П., вихователь – Бурдіян О.О.);
  • виховної години у 1 класі на тему «Дружба – це велика цінність (виготовлення долоньок дружби)» (вихователь – Бурдіян О.О.).

      Слід відзначити, що школа працює на випередження… Так, першою серед шкіл району, ще до введення карантинних обмежень, у школі було запроваджено зручна для батьків система онлайн-контролю за навчанням дітей – електронні журнали та щоденники. Тому під час карантину результати навчання продовжують фіксуватися в електронних журналах та щоденниках.

      Особливо важливою ділянкою роботи під час карантину є діяльність психолого-педагогічної служби закладу, яка, використовуючи різні дистанційні методики, підтримує психологічний стан учнів та підтримує учнів, які опинилися у складних життєвих обставинах та їх сім'ї.

      Також, завдяки проведеній роботі адміністрації та вчителів школи, школярі беруть активну участь в онлайн-конкусах, акціях, флешмобах, челенджах.

   Директором  школи Валентиною Чабанюк запроваджено  дистанційні форми роботи з колективом: щосереди о 14:00 проводяться онлайн-наради при директорові, де розглядаються нагальні питання освітнього процесу в умовах карантину, засідання шкільної атестаційної комісії, педагогічної ради, методичних об'єднань, творчих груп тощо. Учителі мають можливість поділитися досвідом, новинками для впровадження колегами, а також успіхами та прорахунками в організації дистанційного навчання, обговорити та скоригувати плани на майбутнє.

     Завдяки правильно визначеним пріоритетам і завданням дирекцією закладу, швидкому та динамічному перезавантаженню системи роботи кожного члена педагогічного колективу і школи в цілому відповідно до викликів, які поставив перед нами карантин, робота, яка проводиться директором, учителями та всіма працівниками школи, дійсно, відповідає потребам сьогодення і заслуговує на відзначення та впровадження в інших освітніх закладах… Недарма щоденно батьки та учні щиро дякують учителям, усьому колективу школи, своєму другому віртуальному дому, та наставнику.

Ганна Годован 2-19-85

дистанційне навчання.rar

https://drive.google.com/drive/folders/1R79rYkrW2LfnqcymBTxqh0sobujUb7gp?usp=sharing


 


« повернутися до списку новин