Відділ освіти Крижопільської Районної Державної Адміністрації

ОГЛЯД ПЛАТФОРМ ТА ІНСТРУМЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ, РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ

      Огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання, рекомендації щодо того, як скласти розклад, налаштувати режим роботи вчителя та зворотній зв’язок з учнями, а також про особливості оцінювання та контролю під час карантину. Про це та інші рекомендації, корисні для організації дистанційного навчання у молодшій, основній та старшій школі, ви можете прочитати у посібнику (https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf), підготовленому ГО “Смарт освіта” й Міністерством освіти і науки України та оприлюдненому 6 травня 2020 року.

     “Цей посібник – відповідь на пандемію коронавірусу і вимушений карантин в українських школах. Наші діти вже майже 2 місяці не мають змоги відвідувати школи, а вчителі прискорено опановують технології та підходи дистанційного навчання. Цей період став викликом, але й хорошим досвідом для наших освітян. У посібнику ми узагальнили найкращі практики, які можуть стати корисними для педагогів. Ми впевнені, що рекомендації наших методисток, а також досвід багатьох учителів-практиків не лише будуть корисними для дистанційного закінчення 2019/2020 навчального року, а й стануть джерелом цікавих ідей для очного навчання”, – зазначає співзасновниця ГО “Смарт освіта” Іванна Коберник.

       Посібник складається з двох частин: 

  • Загальні принципи та інструменти дистанційного навчання (взаємодія між учителями, учнями і батьками, академічна доброчеснсть, огляд вебресурсів і рекомендації для роботи з ними);
  • Методи дистанційного навчання школярів різного віку (режими дистанційного навчання і розклад уроків, мотивація учнів, оцінювання та контроль, зворотний зв’язок, дистанційне навчання дітей з ООП і т.д.)

       У першій частині вчителі знайдуть докладний огляд основних принципів дистанційного навчання, поширених вебресурсів, таких як Moodlе,  Google Classroom, Zoom тощо. У посібнику є докладний опис інструментів для організації дистанційного навчання – використання відеоресурсів, онлайн-дошок, тестів та інструментів оцінювання, а також рекомендації щодо дотримання академічної доброчесності і запобігання списування в дистанційному навчанні.

   У другій частині посібника йдеться про налаштування різних режимів організації дистанційного навчання, розміщено поради щодо того, як сформувати розклад та графік роботи вчителя, а також організувати навчання дітей з особливими освітніми потребами.

       Посібник було підготовлено за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.

   Наразі Міністерство освіти і науки України працює над оновленням Положення про дистанційне навчання. Досвід карантину, спричиненого епідемією коронавірусної інфекції (COVID-19), має лягти в основу нового документа.

 

Ганна Годован 2-19-85



« повернутися до списку новин